커뮤니티

질문과답변

тар заман шортанбай қанайұлы - зар заман өлеңі талдау

페이지 정보

작성자 Myrtle 날짜24-09-05 21:20 조회6회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тар заман шортанбай қанайұлы - зар заман өлеңі талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Алғаш Шортанбай Қанайұлы осы кезеңнің ауыртпалықтары туралы "Зар заман" атты зарлы толғау шығарып, ол ел ішінде кең таралды. Бұдан кейін басқа да ақындар осы тақырыпқа көптеген өлең-жырлар шығарды. Оларды қазақ әдебиетінзе «Зар Заман ақындары» деп атайды. Қазақ әдебиеті тарихындағы ірі тұлғалардың бірі Шортанбай Қанайұлы. Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» өлеңіндегі заманның зарлығы мен тарлығы ның белгілерін дәлелдер арқылы талдап жазыңыз. Мен сөз ететін Шортанбай Қанайұлының өмір сүрген кезеңі хандық. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Қорытындылай келе, Шортанбай Қанайұлының"Зар заман" өлеңі тек сол қиын кезеңді ғана емес, біздер өмір сүріп жатқан уақытты да қамиды. Шортанбай Қанайұлы- Сабақтың тақырыбы: "Зар заман" өлеңі. Мәтінмен жұмыс. Талдау. Мақсаты:7.А/И3.Шығармадағы көркемдегіш қ ұралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау Өлеңнің тақырыбын, идясын табу «Сенімділік» жаттығуы Топқа бөлу " Өкінсең жоқ келері". Шортанбай (Әли Мұхаммед) Қанайұлы Қырғызда Молда-Қылыш шығармаларында «Зар заман», «Тар заман» «Кер заман» деген сияқты сарындар туған. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Зар заман» өлеңіндегі ақын сынаған сол замандағы ұл мен қыз бойындағы жағымсыз қылықтардың бүгінгі жастардан да орын алып жатқаны өтірік емес. Мәселен, Шортанбай ақын: Бұл асылық асқан заманда, Ұл туады атаменен егесіп, Қыз туады анаменен теңдесіп, Баласы кетіп тыюдан Масқаралар таймайды Жас сыйласып тұрудан,-деп, «зарлы заманның» ұл-қызының сыпайылық, кішіпейілділік тәрізді адамдық қасиеттерден алыстап бара жатқандығын айтады. Қазіргі заман қыз-жігіттерінің де көпшілігінің аталмыш қылықтардан аулақ емес екендігін олардың ата-анаға, үлкен кісіге деген құрметінің азайып кеткендігінен анық байқауға болады. Қорытындылай келе, Шортанбай Қанайұлының"Зар заман" өлеңі тек сол қиын кезеңді ғана емес, біздер өмір сүріп жатқан уақытты да қамиды.Олай болса, жамандықтан жиреніп, жақсылыққа қарай қадам. Зар Заман – қазақ әдебиетіндегі кезең атауы. Аталған кезең Ресей империясының отарлау саясаты салдарынан. Шортанбай Қанайұлының шығармасын алғаш зерттеген орыс зерттеушісі Радлов. «Зар заман» толғауы арқылы бір дәуірге ат Берген шығарманың астарынан көп нәрсені аңғарамыз» деп, отаршылдықтың. Бұл сабақты 5-сыныптарға ашық сабақ ретінде ұсынып отырмын. сабақ құрылымы оқушылардың жас ерекшелігіне сай құрылған Түрлі әдіс тәсілдерді қолдана отырып оқушыларға қызықты әрі түсінікті тапсырмалары ұсынп отырмын. оқышылардың. Шортанбай Қанайұлы «Зарлаған заманның» өкілі. Өз заманының халқының жағдайын ойлап, өзекті мәселелерді қозғайды. Осы өзекті мәселе «Зар заман» ақынының жырында қалай көрініс тапқан екен және қозғалған өзекті мәселелер қазіргі кезде қандай деңгейге жетті? Ақынның қозғаған бірінші мәселесі – жеңілтек қыздардың мәселесі. Менің ойымша, бұл мәселе бүкіл әлемді ойландырады. Соның ішінде, қазақ қыздарына мүлдем жат нәрсе. Сөздеріме дәлел ретінде мына бір өлең жолдарын мысалға келтірейін: Қызың киді биқасап, тергеп кимей байқастап, Кешкі тұрым болғанда, құлан менен бұландай Үйде тұрмас ойқастап. Бұл қыздардың басты жауы батысқа еліктеушілік. Шортанбай Қанайұлы — XIX ғасырдағы қазақ поэзиясының ең көрнекті өкілдерінің бірі. Оның мұрасы күні бүгінге дейін жұртшылыққа жаңсақ немесе жадағай ұғындырылып келді. Бұл түсінікті де. Данышпан жыраудың сөздері елдігінен, мемлекеттік жүйесінен айырылып, отарлық халге түскен арада жұрттың ащы зары, өшпес өкініші, требования к салонам красоты в казахстане арман-мұратынан нəр алған еді. Шортанбай Қанайұлы (Зар заман) Зарлап өткен бір заман. Бұ дүниенің жарығы. Бетінен алар зайыбы. Көпті қылған айыбы. Сол себептен қорқамын! Сол себептен қорқамын! Атаға бала араз боп. Келе. Тақырыбы: Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» өлеңі. Жалпы мақсаты. ХІХ ғасыр өкілі Шортанбай Қанайұлының өмірінен мәлімет алады. Өлеңдерінің мазмұнымен. Қорытындылай келе, Шортанбай Қанайұлының»Зар заман» өлеңі тек сол қиын кезеңді ғана емес, біздер өмір сүріп жатқан уақытты да қамиды. Қорытындылай келе, Шортанбай Қанайұлының"Зар заман" өлеңі тек сол қиын кезеңді ғана емес, біздер өмір сүріп жатқан уақытты да қамиды.Олай болса, жамандықтан жиреніп, жақсылыққа қарай қадам басайық. Ата-аналарымызды ардақтап, ұлдарымызды ұлықтап, қыздарымызды қадірлей білейік! Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ.

абайдың құлыншаққа бару себебі, абайдың әжесі зере арқылы көрінетін құндылықтар он единственный видит ее худой карта signature, visa signature халык банк преимущества сценарий ұстаздар күніне скачать, ұстаздар күніне сценарий қазақша орысша 8. бақытсыз жамал романының идеясын ұлттық мүдде тұрғысынан талдаңыз. [5], бақытсыз жамал талдау топырақты санитарлық қорғау, топырақ гигиенасы

абай жолы құрылымы - абай жолы композициялық талдау [Читать далее...]

М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы туралы әр кезде жазылып, «Абай жолы» романының сюжеттік желісі мен композициялық құрылымы. Абай жолы (роман) «Абай жолы» Мұхтар Әуезовтың әлемге әйгілі тарихи романдар топтамасы қазақтың тұңғыш эпопеясы. 1-кітабы 1942, 2-сі 1947, 3-сі 1952, 4-томы 1956 ж. жарыққа шықты.Эпопеяның «Абай» атанған алғашқы екі кітабына. Абай жолы Абильдинова Умит 1 кітап 7 қайтқанда 13 жасар Абай ауылға қайтады. Қодар мен Қамқа жазаланады. Ауылға қонақ болып Барлас пен Байкөкше келеді. қайтқанда қат қабатта ЕлдеЕлЕлде көш-қон. Әуезовтің «Абай жолы» роман эпопеясын оқығалы оны тарихи тұлға екенін білдіңдер. Балалар Н. Ә. Назарбаев «Абайды тани алмаған қазақ, дүниені де танып жарытпайды» деген. Абайды оқып. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясына талдау Қазақ халқының мәдени даму тарихында жазушы, драмашы, публицист, зерттеуші, аудармашы әрі қоғам қайраткері Мұхтар Омарханұлы Әуезовтің алатын орны ерекше. М. 2-топ«Абай жолы» романының ІІ кітабының тарауларымен таныстыру 3-топ М.Әуезовтың «Абай жолы романының «Шытырманда тарауына сатылай кешенді талдау. 3-тапсырма 1-топ Абай бейнесі. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы Жоспар 1. М.Әуезов «Абай жолы» эпопеясының жазылу тарихынан. Романның әлем әдебиетіндегі орны. Сабақтың жоспары: «Абай жолы» романының 1-кітабында көтерілген негізгі мәселелер. 1-кітаптың оқиғалық жүйесіне сюжеттік талдау жасау. Абайдың азаматтық. Мақалада Абай Құнанбайұлының «толық адам» тұжырымы ақынның өз өлеңдері мен М. О. Әуезовтің «Абай жолы. 1-кітабы 1942, 2-сі 1947, 3-сі 1952, 4-томы 1956 ж. жарыққа шықты. Эпопеяның «Абай» атанған алғашқы екі кітабына КСРО Мемлекеттік сыйлығы (1949), «Абай жолының» тұтас төрт томына Лениндік сыйлық (1959) берілді. «Абай жолы» арқылы қазіргі қазақ прозасы күллі дүние жүзі әдеби классиканың шырқау шыңына шықты. Қазақтың тұңғыш эпопеясы. «Абай жолының» бас кейіпкері Абай. Біз ақын өмірінің елу жылына айғақ боламыз. Абайдың адам, азамат, ақын ретінде қалыптасуы сол жарты ғасыр ішіндегі қазақ қоғамының барлық саласындағы өмірдің барлық ойы-қыры, қия-қалтарысымен өріле суреттеледі. Амандасу. Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Бір-біріне жақсы тілек тілейді. Үй тапсырмасын талдайды. Өтілген тарауларды талдау. ОРАЛОВА Р Сынып: 9. Тақырыбы: «Абай жолы» романының композициясы Мақсаты: 1. «Абай жолы» роман-эпопеясын талдату, құрылымын жинақтату; 2.Шығарма бойынша алдын ала тапсырмалар беру арқылы талдай білу дағдыларын дамыту. Абай жолы» романы. Қайтқанда Оқу мақсаттары: 11.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан. М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясына талдау. Қазақ халқының мәдени даму тарихында жазушы, драмашы, публицист, зерттеуші, аудармашы әрі қоғам қайраткері Мұхтар Омарханұлы Әуезовтің.


алакөл туралы қызықты деректер
ночной клуб астана левый берег
ену специальности стоимость обучения
купить гидравлические тормоза на велосипед
тірек қимыл жүйесі диагностикасы

.
==============================================================

~~~~~ мектеп формасын кию керек ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


주소 : 부산광역시 해운대구 재반로 126(재송동) | 상호 : 제주두툼이홍돼지 |
사업자번호 : 617-36-76229 | 대표 : 이선호 | TEL : 010-9249-9037
COPYRIGHT (C) ALL RIGHT ESERVED
010-9249-9037 창업문의 :  
제주두툼이홍돼지