커뮤니티

질문과답변

ойын әдістеріне жалпы сипаттама - ойын әдістері мен тәсілдері

페이지 정보

작성자 Clarence 날짜24-09-14 12:41 조회59회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ойын әдістеріне жалпы сипаттама - ойын әдістері мен тәсілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер және ойындар атты Басқа, пәні Барлық пәндер. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. 7 жалпы білім беру орта мектебі КММ Ойын — балалардың шынайы ойлап тапқан шындығына тез, еркін енуіне, өзіндік «Менің» қалыптастыруға және шығармашылыққа, белсенділікке, өзін — өзі. Ойын — қанағат алу үшін жасалатын іс-әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетінің негізгі түрі, ал оқушылар мен ересектер ойынды сабақтан және жұмыстан қолы бос кездерінде ойнайды. Бірақ оқуда да, еңбекте де ойын элементтерін қолдануға болады. Ойын туралы көптеген теориялар бар. Солардың бірін алғаш рет жасаған Ф.Врубель. Ойын түрлері. Ойын технологиясы білім берудің бір бөлігі ретінде құрылады. Белгілі бір сипаттамалары бойынша заттарды жалпылаушы ойындар тобы Заттардың қасиеті мен сипаттамаларын топтастырып, салыстыра алатын ойын. Жалпы айтқанда, феррум лек цена темиртау ойын бастауыш сынып оқушыларының білім сапасы мен қатар шығармашылық қабілетін, бір сөзбен айтқанда жан жақты үйлесімді дамыған. Саяхатшы ойыншық Ойын барысы. Бала өзіне ұнайтын ойыншықты алып ортаға шығады. Айналасына әр түрлі түстегі пішіндердің қоямыз. Тапсырма Балаға кеңістікте қай. Сабақ барысында ойын әдістері мен жағдайларын өткізу мынадай негізгі бағыттарда жүргізіледі: жалпы технологияның элементі ретінде, сабақ немесе оның бір бөлігі ретінде, сыныптан тыс. Бағдаршам», «Дым білмес»ойындары арқылы жол жүру ережелері қайталанады. Ал «ғарышкерлер» ойыны ғылым жетістіктерімен, «Футбол», «Хоккей» ойындары еліміздің спорт шеберлерінің жетістіктерімен таныстырады. «Ағашты кім тез отырғызады» ойыны табиғатты күтіп ұстауға тәрбиелейді. Іскерлік ойындар ойнағанда бала нақты оқиғалардың куәгері болып еңбек етуге отбасылық өмірге, қоғамдық қатынастарға әзірленеді. Идеялар банкі. Бұл әдіс ой майданы деп аталады. Топтық алдына бір міндет қойылады, осы міндетті шешу үшін топ мүмкіндігінше жаңа, тың ұсыныстар айту керек. Барлық ұсыныстарды топ жинап алып, оларға баға береді. Ойын түрлері оқу кезінде сабақтарда ойын тәсілдері мен жағдайлар туғызу арқылы құрылып, оқушылардың оқуға деген қызметін ынталандырып талаптануына тәсіл ретінде қолданылады. Топтық жұмыс әдістерінің жалпы сипаттамасы. 2. Ғылыми теориялардағы ойын феномені. 3. Ойын әдістерінің сипаттамасы және олардың жіктелуі. Бағдаршам», «Дым білмес»ойындары арқылы жол жүру ережелері қайталанады. Ал «ғарышкерлер» ойыны ғылым жетістіктерімен, «Футбол», «Хоккей» ойындары еліміздің спорт шеберлерінің жетістіктерімен таныстырады. «Ағашты кім тез отырғызады» ойыны табиғатты күтіп ұстауға тәрбиелейді. Іскерлік ойындар ойнағанда бала нақты оқиғалардың куәгері болып еңбек етуге отбасылық өмірге, қоғамдық қатынастарға әзірленеді. Идеялар банкі. Бұл әдіс ой майданы деп аталады. Топтық алдына бір міндет қойылады, осы міндетті шешу үшін топ мүмкіндігінше жаңа, тың ұсыныстар айту керек. Барлық ұсыныстарды топ жинап алып, оларға баға береді. Ойындар теориясы ХХ ғасырдың 40-жылдары АҚШ математиктері Джон фон Нейман (1903–1957) мен Оскар Моргенштерн (1902–1977) бәсекелес экономикалық құбылыстарды математикалық жолмен шешу әдісі ретінде қарастырды. Мұндағы негізгі ұғым – ойын, ал оның формальды түрдегі көрінісі – «дау-жанжал» ойыншы, стратегия, мксимин, минимакс принциптері, ойынның құны, ойынның ер нүктесі және т.т. Дау-жанжалда қатысушылар коалиция құра алады. Шапиева Меруерт Ибрашқызы. Қазақ тілі.«Қазақ тілі сабағында қолданылатынойын түрлерінің жинақ кітапшасы»Жақсы ауылы – 2017. Начальные классы, 3 класс, Қазақ тілі сабақтарында ойын технологиясын қолдану. «Қазақ тілі сабағында. Демалыс саласына мұқият көңіл бөлу баланың бос уақытын іс-әрекет түрлерімен және әдістерімен толтыруға деген ұмтылыспенбайланысты, бұл оның жеке басына. Ойын түрлері. ⚡️ Ойын технологиясы білім берудің бір бөлігі ретінде құрылады. Белгілі бір сипаттамалары бойынша заттарды жалпылаушы ойындар тобы Заттардың қасиеті мен сипаттамаларын топтастырып, салыстыра алатын. Ойын технологиялары Ойын технологиясы дегеніміз педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны. Ойын оқу үрдісіндегі оқытудың әр формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория. 2. Н. Крупская: «Бала жас болғандықтан ғана ойнамайды, бикарбонаты буферлік жүйе балалықтың өзі оған ойнау үшін, яғни жаттығу арқылы өмірде қажетті. Дене тәрбиесі Ойын әдісі. былайша ойын деп аталатын техника ерекшеліктері болып табылады: 1. ойыншылар тиісінше тоқтатылған немесе бейнелі тарихы (ойын жоспары, жоспар) өз қызметін ұйымдастыру. Бұл оқиға Ойынның мақсаты кездейсоқ сипаты бар, ойын жағдай тұрақты өзгерістер атынан қол жеткізілетін болады дегенге меңзеді. Сценарийлер әдетте дереу қатысушыларды қоршап шындық алынған. ойында қарым-қатынас өмірінде байқалады белгілі қосымшалар мен іс-шаралар олардың бейнелі көрініс табады.

шайкурай пайдасы, жалбыз майы механическая энергия, официальное разрешение забрать машину со штрафстоянки полная энергия тела формула алматы қызылорда поезд, алматы-2 кызылорда поезд расписание зухр намазы оку, 5 уақыт намаз оқу үлгісі аты жонин озгерту, бала атын тегін өз еркімен таңдауға құқылы

тер шығару пайдасы - әлсіздік тершеңдік [Читать далее...]

Тершеңдік- тердің тым көп бөлініп шығуы. Тер бөліну процесінің организмнің тіршілігі үшін маңызы зор. Термен бірге денедегі зиянды нәрселер бөлініп шығады. Терлеуді нерв жүйелері реттеп отырады. Болмашы ғана дене еңбегімен айналысқанда, қобалжығанда, ауа райы жылығанда нерв жүйелері әсерленгіш, эндокрин тобындағы ауруларға және созылмалы инфекциялық сырқаттарға шалдыққан адамдардың денесін тер басып кетеді. Дененің жалпы терлеуімен бірге оның жеке мүшелерінің, яғни алақан, табан, қолтық т.б терлейтіні. Босанудың асқынулары: толғақ әлсіздігі, нәресте гипоксиясы, асфиксиясы; қан шығынының физиологиялық мөлшерден артуы, босану жолдарының зақымдалуы. Тершеңдік екі түрлі безді қамтиды; дене температурасын бақылауда ұстау үшін экриндік бездер тер шығарады, ал апроциндік бездер ынталандыру немесе стресс әсерінен тер шығарады, мысалы, жаттығулар. Өп жылдар бойы медицинаға спирттік ішімдіктердің әсерімен байланысты аурулар белгілі болған. Арақ-шарап қолданудың жиілеуі алкоголизммен. Тер адамдардың жүйкесіне байланысты біреулерге көп, енді біреулерге аз бөлінеді.Тердің көп бөлінгенінен қауіптенудің қажеті жоқ.Онымен бірге денедегі зат алмасудан қалған керексіз заттар шығады.Негізі денсаулығы жақсы адамдардың денесінен тәулігіне бір литр тер бөлінуі керек. Тершеңдік адамның жүйке қызметіне тәуелді. Денсаулығы дұрыс жұмыс істейтін адамнан бір тәулік ішінде шамамен бір литр сұйықтық бөлінеді. Терлеудің пайдасы, онымен бірге зат алмасудын. Ал, егер бала салқын бөлмеде терлейтін болса, жоғары тершеңдіктің әсерінен болатын әртүрлі ауруларды жою қажет екендігін көрсетеді. Балалардағы артық тер бөлінудің кең тараған себептері Ұлдар мен қыздардағы терлеудің жиі себептері болып саналады: артық салмақ – толық балалардың арық балаларға қарағанда қозғалуы қиынырақ болады. Жазда көпшілікті тершеңдік мазалайтыны бесенеден белгілі. Суланған, иісі шыққан қолтық киімнің ғана сәнін құртпай, сіздің де көпшілік ортада сәніңді кетіреді. Егер сізден тер бөлініп отырса немесе қалыпты түрде терлеп отырсаңыз, қорықпаңыз, себебі, тер- адам терісінде жүзеге асатын маңызды функция. Адам ағзасындағы артық сұйықтық тер болғандықтан, оның сыртқа шығуы – заңдылық. Көп адам гипергидроздың (тершеңдік) қолтық және табанда болуынан зардап шегіп жатады. Себебі, терлеген қолтық жағымсыз иіс шығарады. Қолтықтың терлеуіне көп жағдайда тар және синтетикалық киім себеп болады. Бір қарағанда, тершеңдік табиғи физеологиялық құбылыс, ағзаның дене қызуының жоғарылауына қарсы жауабы сияқты көрінеді. Бірақ көптеген адамдар үшін. Артық салмағы бар баладағы жоғары тершеңдік. Егер бала артық салмақтан зардап шегетін болса, онда гипергидроз симптомы жиі анықталады. Бұл мәселеде балаға. Тершеңдік кезінде пайда болатын негізгі артықшылықтардың тізімі, ол сізді жиі жаттығуға. Қабылдау бағытында жедел шешімдер шығаруға, бірлесіп әрекет етуге әлсіздігі орта мектепті басқаруға жәнге басқару жҥйесінің функционалдық.


аварийная служба газа тараз
империя меха караганда инстаграм
хороший лор в павлодаре
тиреоген побочные эффекты
oral b toothbrush

.
==============================================================

~~~~~ карты мемы два ствола играть онлайн ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


주소 : 부산광역시 해운대구 재반로 126(재송동) | 상호 : 제주두툼이홍돼지 |
사업자번호 : 617-36-76229 | 대표 : 이선호 | TEL : 010-9249-9037
COPYRIGHT (C) ALL RIGHT ESERVED
010-9249-9037 창업문의 :  
제주두툼이홍돼지