өзін-өзі тәрбиелеу ұғымы оның мәні - оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу жо…
페이지 정보
작성자 Francesca Bianc… 날짜24-09-28 12:12 조회2회 댓글0건본문
өзін-өзі тәрбиелеу ұғымы оның мәні - оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу жолдары [Подробнее...]
Мұғалім еңбегіндегі субьективті критерийлерге кәсіби – педагогикалық бағыттылық, кәсіптің маңыздылығын, оның құндылығын түсіну, маман иесі ретінде өзіне. Өзін-өзі тәрбиелеу – адамның өз тұлғасын қалыптастыруға, өмірдегі өз орнын өзі белгілеуіне, өзін-өзі дамытуға, өз қабілеттерін өзі іске асыруға. Өзін-өзі тәрбиелеу адамды дамытуға арналаған тәрбие үрдісі. Кез-келген тәрбие жүйесінде адам өзін әлеуметтік тұлға ретінде сезініп, қоғаммен және табиғатпен біртұтас тіршілік етеді. Өзін-өзі тәрбиелеу жоспарын жасамастан бұрын, студент өз тұлғасы жайлы нақты ақпаратқа ие болуы керек. Бастапқы бағыттарда қателіктерге жол қойылса, өзін-өзі тәрбиелеу амалға аспауы мүмкін. Қайта тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеудің әдісі мен мәні. Қалыптасып келе жатқан оқушы тұлғасы тәрбие субъектісіне айналады.Ол. Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу үдерісі: Қайта тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеудің әдісі мен мәні: Жеке тұлғаның өзін өзі тәрбиелеуі мен өзін жетілдіру мәселесі. 5-тақырып. Өзін өзі тәрбиелеу мен өздігінен білім алу мұғалімнің ғылыми практикалық негізі жалпы негіздері. Мақсаты: Өздігінен білімін көтеру және өзін-өзі тәрбиелеу ұғымының мазмұнын ашу. Жұмыстың негізгі мазмұнын тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу үрдісін зейіннің қасиеттерін зерттеу және олардың негізінде психологиялық көмекті ұйымдастыру құрайды. Өзін-өзі байқау және бақылау әдістері. Тәрбие әдістерінің ықпалын, оның сапасын және нәтижесін анықтау және талдау үшін мінез-құлық пен іс-әрекетке бақылау. Өзін-өзі тәрбиелеуді ынталандырушы факторлар. 1. Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеудің негізі. Өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру жұмысына кіріспес бұрын бастаушы мұғалім ең. Қайта тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеудің әдісі мен мәні. Қалыптасып келе жатқан оқушы тұлғасы тәрбие субъектісіне айналады.Ол. Жеке адам және өзін-өзі тәрбиелеу. Өзін-өзі тәрбиелеу жұмысын дамыту үшін, әр адам өзінің түрлі қасиеттері мен қылықтарын талдай алатын, қоғам. Оқушылардың өзін — өзі тәрбиелеуін басқаруда олардың жас ерекшеліктерін есепке алу керек. Өзін — өзі тәрбиелеу нышандары кіші мектеп жасындағы оқушылар бойынан байқалады. Мысалы. Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие – бұл: тәрбиенің бағыты Инетериоризация ұғымы-*** Тұлғаның өз-өзіне саналы тұрғыдан талдау бере алуы. Тәрбие теориясы, Қазіргі қоғамдагы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері, мәні. Тәрбие процесінің мәні. Өзін-өзі тәрбиелеу және қайта тәрбиелеу. Тәрбие теориясы, Қазіргі қоғамдагы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері, мәні. Тәрбие процесінің мәні. Өзін-өзі тәрбиелеу және қайта тәрбиелеу.
табиғаттың физикалық ластануы - ластану түрлері [Читать далее...]
Физикалық ластанудың түрлері және олардың әсерлері Қатты қалдықтардың ластануы. Оған жұмыс істемейтін және жойылатын барлық материалдар, жабдықтар немесе олардың бөліктері кіреді. Сабақ тақырыбы: Қоршаған ортаның ластануы және биологиялық ресурс түрлерінің азаюы, қалпына келтіру жолдары Оқу мақсаты: Мәселенің табиғаты мен себептерін анықтау, қазіргі жағдайына баға беру және олардың шешу. Табиғаттың ластануы (қоршаған ортаның ластануы). адамның экологияға тигізетін пайдасы мен зияны туралы қазақша. слайд барлығы 15 бетті құрайды.Антропогендік ластану: көздері, түрлері. Құбылыстың табиғатына сүйене отырып, ауаның ластануының келесі түрлері бөлінеді: химиялық, физикалық және биологиялық. Бірінші жағдайда атмосферада. Табиғаттың ластануына түсінік. Ластану түрлері Адамдардың шаруашылық қызметі қазіргі кезде биосфераны ластаушылардың негізгі көзі болып отыр. Табиғи ортаға күн сайын. Топырақтың ластануының көптеген түрлері, соның ішінде радиоактивтік, микробтық және тағы басқа түрлері сараланады Топырақтың ластануы топырақ түзілу. Антропогендік ластанудың түрлері физикалық ластану; Қатты қалдықтардың ластануы; Ағынды сулар мен шөгінділердің ластануы; Ауаның материалдық. Химиялық ластану — қоршаған ортаның табиғи химиялық қасиеттерінің қарастырылып отырған уақыт кезеңі үшін қайсыбір заттектердің көпжылдық орташа ауытқуларынан асып түсетіндей болып өзгеруі немесе қоршаған. Қоршаған ортаның ластануы табиғи. және антропогендік болып бөлінеді. 1) Табиғи ластану күшті табиғи процестер. салдарынан (жанартау атқылауы, сел жүру, топан. су басу, өрт, т.б.) 2. Ластану түрлері Вызшақ: урок 3 антропогендік факторлар арқылы табиғаттың ластануы. қоршаған ортаның ең үлкен ластаушыларының бірі пластмасса, балалар үшін интернет желісінің қауіпсіздігі олардың ең.Табиғаттың ластануы адам.
жк столичный-2 астана отзывы
авторлық бағдарлама балабақшада
прогнозы по войне в израиле
қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары
түркістан сарайы билет
.
==============================================================
~~~~~ балалар үшін интернет желісінің қауіпсіздігі ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.